Tuesday, November 10, 2020

75. ඇබැද්දිය


එක දවසක් හනි හනිකට
අනෝදා ගෙඩියක් කනකොට
අනෝදා ඇටයක් නොදැනිම - මා හට ගිලුනා  

මොකද ඉතින් දැන් කරන්නෙ 
කොහොමද මේ ඇටේ ගන්නෙ
බයක් හිතී මට හොඳටම - දාඩිය දැම්මා
 
මේක බඩේ පැල වේවිද
කන් දෙකෙන්ම ගස් ඒවිද
කකුල් දෙකට මුල් යාවිද - අම්මෝ මට බෑ

කවුරුත් මට හිනා වේවි
පුදුමෙන් මා දෙස බලාවි
ඇවිදින ගස යැයි කියාවි - එතකොට මම පව් 

අම්මෙ අම්මෙ මේ අහන්න
කරන දෙයක් මට කියන්න
බැරිම තැනදි වුන දේ මං - අම්මට කිව්වා 

ගණන් ගන්න එපා පුතේ
කෑමත් යන මගක් ඇතේ
උදේට අර ගමන යද්දි - ඕක යන්න යයි 

අම්මා කිව්වා වගේම මං
උදෙන්ම ඒ ගමන ගියා
දැන්නම් මේ පුංචි බඩට - හරිම සනීපයි
 
බඩේ ඇටේ පැලවුනෙ නෑ
කනෙන් ගහක් ආවෙත් නෑ
තාම හොඳට මං ඉන්නවා - මට හරි සතුටුයි

කෝක උනත් කන බොනකොට
හදිස්සි වෙන්නට හොඳ නෑ
පිළිවෙළකට හෙමින් කෑම - තමයි හොඳම දේ.
.
© සිත්තර පැංචි 


No comments:

Post a Comment

අලුත් සිතුවම්

136. සූකිරි දත්