Wednesday, May 8, 2024

137. පාට ගෑම



පැංචි පින්තූර පොත ගත්තා. පාට කරන්න ලෑස්ති වෙලා දවසට නියමිත පිටුව පෙරළුවා. දකුණු අත පැත්තේ පිටුවේ ලේනෙක් හිටියා. වම් අත පැත්තේ පිටුවේ හාවෙක් හිටියා. මේ දෙන්නාගෙන් කවුද ඉස්සෙල්ලම පාට කරන්නෙ. පැංචි කල්පනා කළා. 

පැංචි ලේනා දිහා බැලුවා. "අනේ මාව පාට කරන්නකො." ලේනා පැංචි ට කිව්වා. පැංචි හාවා දිහා බැලුවා. "අනේ මාව පාට කරන්නකො" හාවාත් කිව්වා. දැන් මොකද කරන්නෙ. මං කොහොමද මේ දෙන්නගෙන් එක්කෙනෙක් තෝරාගන්නේ. පැංචිට හරි ප්‍රශ්නයක්. 

පැංචි පාට පැන්සලෙන් ඔලුවට තට්ටු කළා. අනේ මගේ ටිකිරි මොළේ. මට අදහසක් දෙන්නකෝ. පැංචි කිව්වා. මෙන්න එතකොටම පැංචිට නුවණක් පහල උනා. "හරි මම දැන් ඔය දෙන්නාගෙන් එක්කෙනෙක් තෝරාගන්න යන්නේ පොඩි සෙල්ලමක් කරලා. එතකොට කාටවත් අසාධාරණයක් නෑ. ඔයාල දෙන්නම ඒකට කැමතිද? " පැංචි ලේනාගෙනුත් හාවාගෙනුත් ඇහුවා. දෙන්නාම ඒකට කැමැත්ත පල කළා. 

හරි එහෙම නම් ඔන්න පටන් ගමු. හාවාගේත් ලෙනාගේත් ඔලුවට ඇඟිලි තියමින් පැංචි තාලෙට මෙහෙම ගායනා කළා. 

"ටක් ටුක් ටික් මං යන්නේ 
 කොයි පාරෙන්දෝ ... 
 කොතැනින් ගියත් මං නවතින්නේ.... 
 මෙන්න... මෙතන... ලු..." 

කවිය ඉවර වෙද්දී ලේනා ගාව පැංචිගේ ඇඟිල්ල නැවතුණා. ඒ කියන්නේ පැංචිට ඉස්සෙල්ලාම පාට කරන්න වෙන්නේ ලේනා.. ලේනා ට ලොකු හිනාවක් ගියා. හාවා අත්පුඩි ගැසුවා. 

පැංචි ලේනාගේ පින්තූරය පාට කළා. ඒක ඉවර වෙලා හාවාගේ පින්තූරයත් පාට කළා. "ඔයා හරි ලස්සනයි". ලේනා හාවාට කිව්වා. "ඔයත් හරි ලස්සනයි". හාවා ලේනාට කිව්වා. "ඔයාලා දෙන්නාම හරි ලස්සනයි." පැංචි කිව්වා. තුන් දෙනාම බොහොම සතුටු වුණා.

© සිත්තර පැංචි 
2024-04-28 

2 comments:

  1. හාවගෙයි ලේනගෙයි චිත්‍ර හරි ලස්සනයි.

    ReplyDelete
    Replies
    1. බොහොම බොහොම ස්තුතියි. 😁💐

      Delete

අලුත් සිතුවම්

145. වෙසක් කූඩු